10 products under 5 euros| Collab with Beauty- corns

 Σήμερα είμαι εδώ με κάτι που δεν έχω ξανακάνει στο blog μου. Πρόκειται για μια συνεργασία με την τόσα χρόνια φίλη μου Ελένη από το B...


 Σήμερα είμαι εδώ με κάτι που δεν έχω ξανακάνει στο blog μου. Πρόκειται για μια συνεργασία με την τόσα χρόνια φίλη μου Ελένη από το Beauty- corns, στην οποία θέλω να δείξεις όλη την αγάπη και την υποστήριξή σου με το να επισκεφτείς το blog της.

Πέντε προϊόντα, λοιπόν, κάτω των πέντε ευρώ το καθένα και πάμε να σου μιλήσω αναλυτικότερα γι' αυτά.


  1.  Πρόσφατη ανακάλυψη και η καλύτερη που έχω κάνει τον τελευταίο καιρό. Μιλάω για την "οδοντόκρεμα" από Oral- B που βοηθά στη λεύκανση των δοντιών. Δεν είναι μια απλή οδοντόκρεμα. Να σου πω, ότι δεν αντικαθιστά την οδοντόκρεμά σου. Χρησιμοποιείται μετά το βούρτσισμα των δοντιών και χρησιμοποιώντας τη πρωί βράδυ θα δεις άμεσα λευκότερα δόντια. 
  2. Υπερ- αγαπημένη είναι όλη η σειρά από την Garden of Panthenols με επαγγελματικά μανό. Ναι, ομολογώ ότι έκλεψα λίγο, καθώς κοστίζουν λίγο παραπάνω από 5 ευρώ αλλά έπρεπε οπωσδήποτε να σου μιλήσω γι' αυτά. Θα μου πεις τι το διαφορετικό έχουν; Δε θα σου αναφέρω ότι είναι προϊόν που το βρίσκεις σε φαρμακείο, καθώς το ξέρεις, αλλά εκτός του ότι έχουν πολύ καλή διάρκεια και απόδοση χρώματος, όταν αποφασίζω να ξεβάψω τα νύχια μου, όχι μόνο δεν έχουν ταλαιπωρηθεί, αλλά γυαλίζουν και δείχνουν πιο υγιή από ποτέ. Στα συνιστώ με κλειστά μάτια. Έχουν μια μεγάλη γκάμα χρωμάτων.
  3. Τα νέα liquid matte lipsticks από την Golden Rose σίγουρα κάπου τα έχεις δει. Έτσι και γω, έκανα άμεσα δικό μου το πολυπόθητο 10, ένα γκρι nude με μωβ υποτόνους. Απογειώνει το βραδινό μακιγιάζ μου και το λατρεύω.
  4. Όσον αφορά το stay all- day concealer από την Essence, άμα με διαβάζεις καιρό, σίγουρα το έχεις ξαναδεί. Μου δίνει την κατάλληλη φωτεινότητα κάτω από τα μάτια και είναι η πιο αγαπημένη οικονομική μου επιλογή για concealer.
  5. Τελευταίο και καινούργιο μου απόκτημα είναι το Linerefine expression Kajal μολύβι ματιών από την Maybelline σε καφέ απόχρωση. Από τα πιο μαλακά μολύβια που έχω δοκιμάσει, το οποίο γράφει όμορφα ακόμα και στην υγρή περιοχή μέσα στο μάτι και είναι τέλειο για smokey eye, μιας και μπορείς εύκολα να το κάνεις blend.

Golden Rose liquid matte lipstick n. 10


Αυτά ήταν τα πέντε πιο αγαπημένα μου προϊόντα κάτω των πέντε ευρώ, τα οποία χρησιμοποιώ σχεδόν στην καθημερινότητά μου.
Για να δεις τα αγαπημένα της Ελένης, δεν έχεις παρά να επισκεφτείς το δικό της άρθρο εδώ!
Περιμένω και τις δικές σου προτάσεις για οικονομικά προϊόντα.

Πολλά φιλιά,
Effie
xxx

You Might Also Like

12 σχόλια

  1. Η golden rose βγαζει όλο και πιο ωραία προϊόντα! Το χρώμα που έχεις είναι υπέροχο και σου πάει πολύ!! <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ ωραιο ποστ! θελω να δοκιμασω το κραγιονακι σε κάποια άλλη απόχρωση ίσως! φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν και είναι ένα δύσκολο χρώμα αυτό, μπορεί να το τολμήσει μια κοπέλα (εδώ το τόλμησα εγώ που είμαι τέρμα συντηρητική). χοχο! σίγουρα αξίζει. Είναι πολύ καλά ;)

      Διαγραφή
  3. για τα liquid lipsticks της golden rose θα ετοιμασω review μετα την εξεταστική και θα τα θάψω :p
    την οδοντοκρεμα θελω πολύ να τη δοκιμάσω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα!! ξέρω ξέρω, σε πιάνει ένα κάτι κάθε φορά που ακούς να μιλάνε γι αυτά ! :Ρ
      Κάνει τέλεια δουλειά η οδοντόκρεμα σου λέωωω!

      Διαγραφή
  4. Δύσκολο χρώμα το 10, θέλει ιδιαίτερο μακιγιάζ!!! στην μαμά μου δεν αρέσει καθόλου!!!! Πολλά φιλιά γλυκιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στη δικιά μου τη μαμά να δεις πως δεν αρέσει. Χαχα. Εμένα πάλι μου αρέσει πολύ! Μια φορά το έχω βάλει έως τώρα, αλλά θεωρώ ότι είναι για βραδυνές - καλές περιπτώσεις. Φιλάκια :*

      Διαγραφή
  5. Μόλις είδα το post της Ελένης... πολύ ωραία η συνεργασία σας... το Νο 10 για μένα παίρνει δέκα με τόνο... φοβερή και ιδιαίτερη απόχρωση... Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχει γίνει χαμός με το 10!!! Γενικά η Golden Rose είναι από τις αγαπημένες μου οικονομικές εταιρίες και πάντα βρίσκω προϊόντα της σε αντίστοιχα άρθρα με οικονομικά καλλυντικά! Πολύ ενδιαφέροντα όσα μας έδειξες! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωράριο ποστ! Μόλις ανακάλυψα το blog σου και μου αρέσει πολύ! Το κραγιόν είναι πολύ όμορφο και αν και ιδιαίτερο χρώμα σου πάει πολύ!
    xoxo,
    Ειρήνη~stardollfromgreece.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάρα πολύ ωραία τα υγρά κραγιόν της Golden Rose και ιδικά το 10 !! Να τα χαρείς όλα :) Φιλάκια http://evaeatstheapple1994.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

Αναγνώστες

Flickr Images